maandag, juni 15, 2009

Feest



Vandaag ben ik twee jaar geworden. Mijn baasjes vonden het nodig dat ik een feestmuts opmoest en op de foto. Wie verzint dat nou om 8 uur 's morgens? Wel vreselijk aardig dat ik daarna al een lekker kluifje kreeg, dat gebeurt niet vaak 's morgens vroeg!

Volgens de baasjes ben ik opgegroeid tot een een erg lieve hond die steeds beter gaat luisteren en erg aanhankelijk en knuffelig is.
Zaten ze vorig jaar nog wel eens met de handen in hun haar omdat ik alles weigerde wat ze me vroegen, sinds een paar maanden verras ik ze met vanalles te doen wat ze me vragen. Ik bedoel, je moet ze ook niet altijd in alles meteen hun zin geven he :-), doen ze bij mij ook niet!

Sinds december woont Kaatje bij ons en ik heb er soms gemengde gevoelens over. Ze is een heel leuk speelkameraadje maar de laatste tijd probeert ze mij soms te domineren en dat kan ik niet goedvinden.
Arme baasjes af en toe, gaat het net lekker met mij en nu zit Kaatje waarschijnlijk flink te puberen. Maar jongens, geef niet op, zoals je ziet ben ik het levende voorbeeld dat het uiteindelijk lukt!

Krijg ik nu taart??

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Oeps, verjaardag vergeten.
Dorus: alsnog van harte gefeliciteerd!!
Enne, met Kaatje komt het wel goed :-).

Dikke knuffel, N&R

Anoniem zei

Pootje voor Dorus!
Woef, euh...groetjes, ook aan je baasjes :-D

Monica

Anoniem zei

felicidades Dorus
Een poot van Fado en een knuffel van mijn baasjes.

H en I.

Tita Carré zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.