zondag, juni 07, 2009

Visite

Maandagmiddag hebben we Ruud en Nicole opgehaald van het vliegveld.
We hebben prachtig weer gehad de afgelopen dagen en en lekker niks gedaan!

Dinsdag was het erg warm boven op de berg en besloten we een strandmiddagje te gaan houden. Gekleed in luchtige jurkjes en bikini (ja de dames dan he?!) naar Torre del Mar waar het tot onze verbazing meer dan 10 graden kouder was, veel wind en bewolkt. Brrrrr ik had het zelfs koud dus een handdoek omgeslagen, toch maar even geluncht bij la Sirena en toen met gezwinde spoed weer terug naar huis, waar het nog steeds stralend warm was!

Eindelijk ook voor het eerst gezwommen deze week, alhoewel ik twijfelde nog heel erg want ik vond het water aan de koude kant. Maar toen ik op een luchtbedje lag en een wesp me gezelschap kwam houden was de beslissing snel genomen, plonsssssssssssssss!!


Siesta kan Ruud ook wel bekoren...!

Donderdagmiddag was het alweer tijd om naar het vliegveld te rijden, wat is de tijd toch snel gegaan.

Komende zondag komen pap en Toos een weekje logeren, gezellig, we kijken ernaar uit!
De hangmat staat in ieder geval klaar :-)!

1 opmerking:

Anoniem zei

Het was inderdaad heerlijk relaxed! Maar wat viel het weer tegen bij thuiskomst: 13 graden en regen, brrr!!!!

xx N&R