woensdag, mei 20, 2009

Olé



Maandag laat in de middag zijn we naar Malaga gereden, even gewinkeld en 's avonds had ik een tafeltje gereserveerd bij Vino Mio.
Het eten was weer heerlijk en rond half 10 begon het Flamenco optreden. Het kleine dochtertje van de eigenaresse was er en ook zij kreeg haar flamenco jurkje en schoenen aan, schattig!



Zowel Herman als ik werden uitgenodigd om mee te dansen, zie hier het resultaat!







Chari en Joëlle

Zondag hebben we een heerlijk luierdagje gehouden, Kaatje vond het een prima idee om me te vergezellen in de hangmat!




Gisteren was het alweer tijd om naar het vliegveld te rijden. Op de terugweg zijn we uiteraard even naar Bauhaus gegaan, alhoewel we deze keer alleen spullen voor Stephen hebben gekocht.
Vervolgens naar PC-city, Paul wilde even rondneuzen omdat zijn laptop nogal wat kuren begint te vertonen. Het ventilatortje is stuk en daarom start de laptop vaak niet meer op. Uiteindelijk lukt dat wel met behulp van de stofzuiger die de ventilator aanzwengelt haha, iedere ochtend wordt ons hele 'hok' gestofzuigd! Toevallig hadden ze een leuke aanbieding dus Paul heeft een nieuwe pc, geen laptop meer deze keer. Hij heeft tot 4 uur vannacht zitten te klooien; Windows Vista en dat in het Spaans aiai, caramba!
Het lukte maar niet om de taal om te zetten, dus ik denk dat zijn vocabulaire Spaans snel wordt uitgebreid met allerlei computertermen, ieder zijn eigen specialiteit!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

fijn dat ales op zijn pootjes [wielen]terecht is gekomen.leuke fotos van malaga.
hasta luego henny y inge.

Anoniem zei

Las chicas flamenca, que bonita: ole!

Dat luierdagje heb ik gisteren gehad in mijn eigen achtertuin: het was de eerste echte, mooie en warme dag van het jaar,althans die ik in mijn tuin meemaakte!

Het toeristenseizoen is dus weer aangebroken bij jullie, gezellig!

Veel plezier met de nieuwe gasten :-D.

Saludos y besos,
Monica

Anoniem zei

Hola amigos!

Afgelopen week heb ik mijn hele casa aan de binnenkant geverfd: alles wat nog niet RAL 9010 was, is dat nu wel....weet je even waarom het zo stil was :-D

Muchas besos y saludos,
Monica