woensdag, april 18, 2007

Piedras, cemento y arena

Via Ana is het dan toch eindelijk gelukt om materialen te bestellen bij de Hermanos Carrero. Ze zouden gisterochtend rond 9 uur komen. Wij dus extra de wekker gezet en om 9 uur stonden we met een mok koffie buiten te wachten. Rond 11 uur sloeg de ergernis toe, en ging ik me afvragen of ik het telefonisch wel goed begrepen had.


Maar uiteindelijk rond 4 uur! kwam een telefoontje dat ze eraan kwamen.

4160 terracotta stenen, 5 kub zand gemengd met grind en 35 zakken cement liggen nu op ons te wachten :-)

Ze moeten nog 360 grijze stenen leveren voor de muur, maar dat zal vandaag, morgen of ooit wel gebeuren hoop ik.











Ik heb buiten de muren en het plafond (hoera, voorlopig nooit meer tussen balken schilderen, maar goed het huis zelf heeft nogal wat 'tierlantijntjes' dus het is niet dat het nu zo klaar is) van het overdekte terras geschilderd en een beetje aangekleed. De keukendeurtjes zijn ook bijna klaar, en kunnen nu geschilderd worden.

Dus na gedane arbeid (en ja het was heerlijk weer gisteren) :






5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoezo ergernis; ik dacht dat jullie inmiddels wel gewend waren aan die spaanse mentaliteit :-)

Patries zei

tsja, ik weet niet of we er ooit aan wennen, misschien leren we om er rekening mee te houden :-)

narapart zei

Hey P&P it all looks great!

Patries zei

Muchas gracias!

Unknown zei

ja-ja, you'll get used to it ;) I got used to dutch mentality, so... It just takes some 5-6 years ;)