woensdag, april 01, 2009

Arme Kaat!

Vanmorgen waren we even in Canillas geweest om de post te halen en te informeren bij het gemeentehuis over de muur die we nog willen plaatsen. Ik moet daarvoor vrijdag teruggaan als de gemeentearchitect 'spreekuur' heeft want die man heeft het toch zó druk... daarna naar de NL club in Torre del Mar, toen nog keitjes geraapt op het strand voor de watergootjes en rond half drie waren we thuis.

We vonden het allebei zo raar dat Kaatje niet bij de deur stond, normaal proberen ze met zijn tweeën het glas uit de deur te springen als we thuiskomen. Paul liep als eerste naar binnen en Kaatje liep heftig hinkend naar buiten. We schrokken ons rot toen we zagen dat ze een flinke wond aan de binnenkant van haar rechterachterpoot had!

Meteen Mario gebeld maar die zat natuurlijk ergens te lunchen, maar na een paar minuten kreeg ik hem toch te pakken. We konden vrijwel meteen terecht dus op naar Puente Don Manuel, Mario is net verhuisd met de praktijk.
De wond was inderdaad erg groot dus ze werd meteen verdoofd en de wond werd grondig uitgespoeld want er zat veel vuil onder de rand van de wond. Daarna een heleboel nietjes erin gezet, een stukje heeft hij opengelaten voor drainage.

Vervolgens een antibioticaspuit, een kap - versierd met zilverspray door Mario omdat ik vroeg of ze geen roze kap hadden voor meisjes - een boel instructies en we konden weer gaan, na het betalen van de 'spoedrekening'!



Nu ligt ze helemaal suf bij te komen op het kussen, arm ding.
We denken zelf dat de wond is veroorzaakt doordat ze ergens achter is blijven hangen, een stuk draad of misschien zelfs wel een plant of iets dergelijks gezien de stekels die allemaal in de wond zaten.
Enfin, het is weer dicht en ik hoop dat ze snel weer opknapt!

Toevallig had ik deze week geprobeerd wat nieuwe foto's van haar te maken, maar ze is echt geen fotomodel, ik moet zeker 40 foto's nemen voordat ik twee goede heb.



Mooi punkkapsel krijgt ze he?



Eindelijk begint ze een beetje te spelen met speelgoed



Lieve Dorus komt om de 10 minuten even binnen kijken hoe het met Kaatje is!

Geen opmerkingen: