zondag, april 26, 2009

Bricolador (m.), bricoladora (v.)



De muur bij het zwembad is klaar, op het schilderen na.
Paul heeft nu de muur nog een stuk doorgetrokken (tussen het bankje en de zwembadpomp) zodat we daar zometeen de klusspullen kunnen stallen zonder dat ze in het zicht staan.



Geen idee of er al nieuws is over de vergunning voor de bestrating voor en Antonio was vergeten te vragen aan de gemeentearchitect hoe het nu met de toegangsmuur zit, dus vrijdag herkansing als hij het niet weer vergeet!
Maar zijn hoofd was ook bij andere zaken, zijn geadopteerde dochter Melinda die een afwijking had aan één van haar voetjes is deze week geopereerd dus hij is veel in het ziekenhuis geweest. Gelukkig gaat het goed met haar en is ze nu thuis.
Morgen gaan we maar eens kijken in Canillas of er post is van de gemeente, maar ik heb er een hard hoofd in....

De afgelopen week heb ik druk het huis geschilderd en dat is nu eindelijk klaar, joepie! Mijn benen doen nog pijn van op de ladder staan en het gepruts tussen en onder de dakpannen maar het is nu allemaal zo oogverblindend wit dat het pijn doet aan je ogen.
Wat ik me wel afvraag, als je wel eens naar die klusellende-programma's kijkt en je ziet daar iemand schilderen, dat die mensen altijd zo schoon blijven?!!
Ikke niet hoor, ik zit altijd van top tot teen inclusief haren onder!




Helaas hebben we de processies gemist met Semana Santa omdat het stevig waaide was het niet aantrekkelijk om te gaan kijken, volgend jaar maar weer!

Met Kaatje gaat het prima, het verwijderen van de nietjes was binnen een paar minuten gebeurd en de wond ziet er prima uit.
De laatste dagen is het 's middags al behoorlijk warm en de honden liggen de hele dag zo'n beetje te chillen :-)!



Vandaag - grijs en regenachtig - is het lekker om een dagje binnen te zijn en wat dingetjes te doen, die schieten er door het geklus allemaal bij in. Gelukkig wordt onze kalender met leuke dingen doen ook zo langzamerhand gevuld, voor mij mag het zomer worden!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi P&P,

Aha, nu snap ik de radiostilte van af de berg: er werd druk geklust...

De boog is erg mooi geworden, petje af voor jullie allebei! En een ' nueva pueblo blanco pequena' op de berg dus :-D.

Wij hebben de afgelopen week ook bescheiden kunnen chillen met fraai lenteweer en vandaag regent het af en toe, maar dat was hard nodig: de tuin was gortdroog!

Jammer dat jullie niet naar een van de processies konden gaan, maar wat je zegt: volgend jaar gewoon nieuwe kansen, dat is het voordeel als je 'er' woont.

Muchos saludos,
Monica

Santa zei

N.a.v. van je reactie op onze weblog heb ik heel even op jullie blog gekeken. Ziet er geweldig uit! Helaas hebben we (nog) geen internet thuis en geen tijd om in het café alles te gaan bekijken maar eens zal ik wel doen. Succes met alles. Als je wilt mag je onze weblog vermelden. Groetjes, Santa