zaterdag, mei 12, 2007

Heel leuk als er comments worden geplaatst, even hoe dit gaat

Ik krijg af en toe berichtjes dat het moeilijk is om een comment te plaatsen.
Dat valt reuze mee, hieronder even de uitleg:

Onder aan het bericht staat 0 comments of 1 comment (of hoeveel er dan al geplaatst zijn) en dat is een hyperlink . Als je daarop klikt kom je in een ander scherm waar je tekst kunt plaatsen.

Je hebt 3 opties hoe je je identiteit bekend kunt maken:
1. Google/blogger, dit kan alleen als je een google of gmail account hebt. Vul dan je account gegevens in
2. Naam en eventueel webpagina (niet verplicht), dan vul je gewoon je naam in en eventueel je website url.
3. Anoniem, dan hoef je helemaal niks in te vullen, maar zet dan even je naam onder aan het berichtje!

Dan is er verder nog de optie links to this post, dit is ook een hyperlink waar je op kunt klikken. Hiermee kun je een verhaaltje op de blog naar iemand anders sturen die dat dan per e-mail ontvangt. Dit is niet zichtbaar op de blog, alleen degene wiens e-mail adres je invult krijgt dit te zien!

Sommige lezers gebruiken de laatste optie en sturen dan een mailtje naar mij. Omdat ik ervan uit ga - tenzij de tekst erg persoonlijk is natuurlijk! - dat dit niet de bedoeling was, kopieer ik vaak even de tekst van de e-mail naar een comment.

COMMENTS ZIJN SUPERLEUK VOOR ONS, DUS DOEN!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo patries,
tja als het de URL van jullie weblog in je MSN naam staat, moet ik natuurlijk toch weer even kijken....
Wauw het ziet er echter super uit, vooral het zwembad, al klinkt de temperatuur van het water minder aantrekkelijk.
En van al die eet verhalen krijg ik wel honger, zeker zo rond 5 uur.

Houdoe en succes met al t klussen.
Anke

Patries zei

Dank je wel! Toevallig heb ik zaterdag voor het eerst gezwommen, het is nu rond de 21 graden geloof ik. Dat voelt in het begin nog aan of 1000 naalden tegelijk in je prikken, maar na een minuut of twee volhouden was het wel lekker, maar voor mij mogen er nog wel wat graadjes bij!

Frank en Betty Rooijakkers zei

Hoi P&P, Ik zie toch dat er al weer veel gedaan is aan dat paradijs van jullie. Ziet er prachtig uit. Wij komen dit jaar zeker weer eens een dag kijken.
Groetjes uit een regenachtig Helmond van Frank & Betty

Anoniem zei

Hallo Patries en Paul,
Na vele keren al gekeken te hebben op jullie site waag ik het er nu maar eens aan om een berichtje achter te laten. Rich en ik vinden dat jullie een ontzettend knus huis hebben. Echt heel erg gezellig. Ik hoorde van Nicole dat Karel ziek was ???!! zielig hoor !! Hopelijk wordt hij snel weer beter. Onze kater Sjuul is namelijk ook en beetje ziek. Hij heeft iets aan zijn oog waardoor dit bijna niet meer open gaat.
Ik was aan het leren maar dit lukt vandaag niet zo geweldig dus ik dacht ik ga even zitten lezen op de site. Altijd leuk die verhalen van jullie !!
Nu ga ik toch maar weer verder.
Heel veel groetjes van Judith en Rich.

Patries zei

Zielig he als de beestjes wat hebben, ik vind het altijd vreselijk bij de dierenarts en sta daar met tranen in mijn ogen te kijken. Maar gelukkig heeft Karel vanochtend(woensdag) een klein beetje gegeten, dus het lijkt erop dat het de goede kant uit gaat.
Arme Sjuul, ik hoop dat hij ook snel opknapt!
Maar leuk dat je een berichtje hebt geplaatst, en heel veel groetjes terug, ook aan Rich natuurlijk.

Unknown zei

Hallo Patries,
Bij toeval kwamen we op jullie site, en met heel veel plezier hebben wij dit gelezen. Wij hebben zelf een huis in Bocairent en gaan 20 april weer voor 5 weken heen. We proberen om dit jaar in september voor permanent daarheen te gaan. Dat van skypetelefoon wat heb je daarvoor nodig? Wij zijn nog bezig met de elektra aansluiting en dat zal wel komen maar nog niet zeker wanneer. Kun je bij jullie ook met vragen terecht of is dat niet de bedoeling.
Hoop dat ik wat hoor
met vriendelijke groeten

Ruud en Carla Kieft

Patries zei

Hoi Carla en Ruud,
Dank je wel voor jullie reactie, altijd leuk!

Ik kan je helaas niet via een comment terugmailen, dus stuur me even rechtstreeks een mailtje naar patriciavanderzee ad gmail punt com

Groetjes!
Patricia